SPONSORKA

Na tej stronie znajdziesz głoszenia zawierające anonse z działu sponsorka. Pamiętaj znajdują się tu materiały o tematyce erotycznej oraz zdjęcia z takimi materiałami (anonse towarzyskie, sex ogłoszenia towarzyskie, prywatne sex anonse i prywatne anonse dziewczyn). Jeśli nie ukończyłeś 18 roku życia i tym samym w świetle polskiego prawa nie jesteś osobą pełnoletnią, nie wolno Ci wchodzić dalej.

Wejdź dalej i przekonaj się, dlaczego nasz serwis jest najlepszym miejscem na flirt i do poznania nowych znajomych przez Internet. Publikujemy tylko pewne i sprawdzone anonse oraz ogłoszenia towarzyskie dziewczyn i chłopaków. Dodaj swój anons za darmo i zacznij nową ekscytującą przygodę, dzięki której zyskasz nowych przyjaciół, a może znajdziesz miłość swojego życia. Prawdziwe, anonse, ogłoszenia towarzyskie i randki przez Internet.




 


Ogłoszenia z naszej srony:

Mazowieckie - Warszawa,Łódz » SPONSOR DLA PANI
Szukam Pani która umiliłaby wieczór/noc trzydiestoparolatkowi który chciałby miło spedzić pare chwili, kolacja dobry filmy i ... dalej to juz zależy od nas
Interesuje mnie noc z 29/30.01.10
Wiem że to jeszcze chwile czasu ale chciałbym dobrze przygotować sie do naszego spotkania
Rafał
ps. potrafie sie odwdzieczyć odpowiednio!


Podkarpackie - Rzeszów i okolice » SPONSOR DLA PANI
Witam. Poznam kobietę atrakcyjną szczupłą cel spotkania sponsorowane stała znajomość spotkania jednorazowe mnie nie interesują. Noc 1500 wieczór 500. Proszę o poważne odpowiedzi ze zdjęciem tylko na takie odpowiem. Ja lat 33 wzrost 176 waga 76.

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Witam. Poznam kobietę atrakcyjną szczupłą cel spotkania sponsorowane stała znajomość spotkania jednorazowe mnie nie interesują. Noc 1500 wieczór 500. Proszę o poważne odpowiedzi ze zdjęciem tylko na takie odpowiem. Ja lat 33 wzrost 176 waga 76.

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Pewnie moje ogłoszenie zginie w ogromnej ilosci anonsów które pojawiają sie na tej stronie ale moze jednak Pani która szuka czegoś innego, realnego , bez obiecywania cudów i kwot które zwalają z nóg spojrzy na mnie troche inaczej - nie jak chodzacy bankomat ale facet który może dac cos jeszcze z siebie oprócz kasy, który czasami potrafi poprostu przytulic, wysłuchac albo porostu pomilczec ale razem.
Jezeli ważne dla Ciebie jest równiez ta strona znajomosci - pomyśl czy nie warto jednak spróbowac.?


Małopolskie - Kraków » ZASPONSORUJ FACETA
Doświadczony masażysta poleca paniom masaże relaksacyjne połączone na życzenie z elementami subtelnej erotyki Tantry. Dotyk moich sprawnych dłoni to błogie odprężenie i wyjątkowo przyjemne doznania. Podaruj sobie przyjemność pełni relaksu, wyjątkowych doznań rozkoszy i spełnionych pragnień. Spełnię Twoje życzenia w granicach, które sama wyznaczysz. Zadzwoń. Miejsce i termin masażu do uzgodnienia.

Mazowieckie - Warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
Poznam mężczyzne z gestem, troszke samotna studentka

Mazowieckie - warszawa » FACET DLA FACETA
Witam
Mam 28 lat. Chciałbym popieścić starszego od siebie pana. Szczegóły do uzgodnienia. Nie mam lokum.


Niemcy - Stuttgart » DAM PRACE
Bezkonkurencyjne, od 30 lat prosperujace, exkluzywne mieszkanie w Stuttgarcie ( poludnie Niemiec ) poszukuje dziewczyny lubiace pieniadze oraz towarzystwo bogatych, zadbanych mezczyzn ( glownie z firm Mercedes oraz Porsze ).
Gwarantuje minimum 200 euro dziennie dziewczynom :
szczuplym ( rozmiar max. 36 ), mlodym ( 18 - 30 lat ), zadbanym, powaznie podchodzacym do zarabiania pieniedzy.
Oferuje :
Zarobki 200 - 500 euro dziennie, indywidualna reklame ( internet oraz gazety ), sesje zdjeciowa, srodki do pracy, zakwaterowanie, zwrot kosztow podrozy, napoje to wszystko pokrywam ja.
W waszym zakresie jest tylko wyzywienie.
Zainteresowane dziewczyny prosze o kontakt.
Odpowiem na kazdy email oraz sms.
Pozdrawiam serdecznie.


Dolnośląskie - Wrocław » S/M - PANOWIE
Witam. Mam 39 lat, lubię uległe kobiety, kneble, kajdanki, obcisłe skórzane stroje itp. Szalenie podnieca mnie widok związanej kobiety z zakneblowanymi ustami i zapłakanymi oczami będącej do mojej wyłącznej dyspozycji.
Nie zależy mi na okaleczaniu ciała, biciu itp. choć suczce należy się od czasu do czasu jakaś kara. Uważam, że relacje oparte na dominacji-uległości mają sprawiać przyjemnośc obu stronom.
Jestem wiarygodnym, dojrzałym mężczyzną, zapewniam dyskrecję i tego samego oczekuję. Interesuje mnie spotkanie w realu, a nie znajomość wirtualna lub dłuższe pisanie maili.


Dolnośląskie - Wrocław » FACET DLA KOBIETY
Mam 39 lat, jestem dojrzałym ,dobrze zbudowanym mężczyzną, bez zobowiązań. Pragnę poznać zgrabną, inteligentną kobietę w celu spędzenia razem mile wolnych chwil. Mam na myśli spotkanie, wspólne wyjście gdzieś do miasta, niekoniecznie sex, choć jeżeli spodobamy się sobie nawzajem , dlaczego nie mielibyśmy pójść razem do łóżka? Wiem, ze mogę prawić kobiecie wiele przyjemności , a zarazem pragnę ją otrzymać. Odpiszę na każdy list, a co stanie sie potem, zależy tylko od nas.

Śląskie - częstochowa » FACET DLA FACETA
Mam 46 lat,wzrost 178 cm,średniej budowy ciała,mieszkam w Częstochowie.

Mazowieckie - blisko » S/M - PANIE
czesc. poznam niewolnika na stałe.
dajesz mi kase i robisz zakupy.
lizanie butów i stóp.zrób to dokładnie.
jesli nie jestem w stanie mnie utrzymac nie pisz.
pani chce psa sługe.


Małopolskie - Krakow » SPONSOR DLA PANI
malopolska -- zasponsoruje fajna,szczupla dziewczyne do 25 lat,wiec masz ochote dobrze sie zabawic,lubisz sex,w roznych postaciach,chcesz poznac zadbanego 30 latka,biznessmana,napisz cos o sobie
jak mozesz to podeslij zdjecie
napisz co lubisz
na co moge liczyc
...


Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
witajcie dziewczyny, mam nadzieję na ekscytującą znajomość... pełną namiętności i czaru, wzajemnego rozpieszczania się, egzotyki, zmysłowości, emocji, ale i intelektu. Jestem mężczyzną z wysokiej półki i takiej też kobiety szukam, nie tylko pod względem atrakcyjności fizycznej. POciąga mnie także perliste poczucie humoru, oczy otwarte na świat i serce spragnione nowych doznań. Czy mam szansę poznać taką właśnie partnerkę tutaj? Wierzę że tak, czekam więc na Twoją odpowiedz. Napisz koniecznie kilka słów o sobie - co robisz, co lubisz, czego szukasz, na co masz nadzieje. Jeśli załączysz zdjęcie i numer telefonu zobaczymy się szybciej. Z pewnościa umiem zadbać o to, żeby nam było dobrze, wiele się moze zmienić w naszym życiu jeśli przypadniemy sobie do gustu. Jestem wysokim 39 latkiem, obytym w świecie, z sukcesami - i tylko Ciebie mi brak. Jesteś tu Kochanie?

Podkarpackie - Rzeszow » ZASPONSORUJ PANIĄ
26 letnia BRUNETKA, ładna, o ślicznej buzi, duży biust( 5 ). Zaprasza osoby chcące bez zobowiązań spędzić milo czas. Tradycyjny, hiszpański, francuski, 69, pocałunki, pieszczoty, masturbacja, zabawki. Godzina 150zl, pól godziny 100zl. Masaż całego ciała i sex - 200zl, masaż tajski, z użyciem olejków, relaksuje i odpręża. Posiadam lokum w śródmieściu Rzeszowa. Więcej zdjęć mogę przesłać na maila. Na smsy NIE ODPISUJE. Pozdrawiam.

Małopolskie - Kraków » FACET DLA KOBIETY
Lubisz mężczyzn z małym członkiem?
Bardzo dobrze trafiłaś , poszukuje młodych dziewczyn do wspólnych kontaktów (niekoniecznie opartych tylko na seksie)


Mazowieckie - Warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
Witam wszystkich Panów ceniących luksus. Mam do zaoferowania aksamitne ciałko, jędrny biust oraz seks w wielu postaciach, przepełniony zmysłowością. Przyjmuje w moim prywatnym apartamencie, gwarantuje komfort i stuprocentową dyskrecję. Panom dzwoniącym z numerów zastrzeżonych dziękuję.

Mazowieckie - warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ

PILNE
szukam pana ktory spotka sie ze mna w ciagu dnia lub wieczorem noc odpada u siebie badz w hotelu u mnie nie ma mozliwosci i wspomoze mnie kwota 1200 zl ogloszenie powazne zatem prosze o powazne odpowiedzi zdjec nie wysylam mam rodzine szczegoly na mail


Mazowieckie - Warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
Zgrabna, ładna 30-latka pozna opiekuna-sponsora. Poznam konkretnego i poważnego pana TYLKO powyżej 55 lat.

Cala Polska - toruń, warszawa,gdańsk, poznań inne » ZASPONSORUJ PANIĄ
witaj.Jestem 22letnią wysoką,zgrabną dziewczyną o niebieskich oczach i ciemnych włosach.Do tej pory byłam w długim,poważnym związku z bardzo zamożnym mężczyną,jednak nasze drogi sie rozeszły...Szukam kogoś,dla kogo byłabym kochanką a jednoczenie przyjaciółką. Interesuje mnie zamożny,kulturalny mężczyzna,który dużo podróżuje i potrzebuje kobiety z którą mogłby się zrelaksować.Nie jestem z Warszawy czy z Poznania,ale jeśli będziesz mnie chciał zaprosić,chętnie przyjadę.Natomiast jeśli Ty będziesz w moim mieście będziesz wiedział,że jest ktoś,kto na Ciebie w nim czeka.Za każde spotkanie oczekuję pomocy finansowej.Jestem przyzwyczajona do luksusu,więc jeśli myślisz,że 500 zł będzie dla mnie satysfakcjonującym prezentem,to nie odpisuj.Szukam tylko jednego mężczyzny(stan cywilny nie ma dla mnie znaczenia)

Dolnośląskie - Wrocław » AGENCJE TOWARZYSKIE

Chętnie nawiążę współpracę z agencją towarzyską,zagram w filmie porno lub ewentualnie oczekuję na inne,prywatne propozycje.Jestem otwarty na wszelkie oferty.Nigdy wcześniej nie zajmowałem się tym lecz chętnie spróbuję,zwłaszcza że życie troszkę mnie do tego zmusza.Jestem podobno dość przystojnym 38-latkiem,niebieskookim blondynem,180/85,dyskretnym,niepalącym,hetero.Oczekuję na wszelkie propozycje.


Wielkopolskie - Poznań » ZASPONSORUJ PANIĄ
Hej!! jestem studentką, nie profesjonalistką.Nie ma swojego lokalu, lecz chętnie przyjadę do Ciebie do hotelu jeżeli jesteś w delegacji i samotnie ci jest w hotelu. cena 250 zł za godzinę, dowolna ilość zbliżeń, klasyczny. oralny. analny. Mam 22 lata, szczupła, blondynka o naturalnej urodzie

Cala Polska - warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
Witajcie nasi Kochani mezczyzni
Nazywamy sie Marta i Monia
Szukamy dwoch fajnych mezczyzn, ktorzy wprowadza nas w swiat luxusu... Zaopiekuja sie nami ... Jestesmy dwiema fajnymi dziewczynami. Interesuja nas tez spotkania calonocne
ja 170 wzrostu, biust 4 , 59kg, blondynka...koleznka 165cm, 54kg biust 2 brunetka
Jesli chcecie poznac nas blizej serdecznie zapraszamy
jestemy dziewczynami na poziomie, o duzej aparycj....zadbane i milutkie:)


Cala Polska - Poznań » ZASPONSORUJ PANIĄ
Hej. jeżeli lubisz wąchać kobiece używane majteczki to napisz, wyślę pocztą swoje pachnące majteczki ze śladami swojej pizdeczki, cena za parę - 60 zł, pozdrawiam

Mazowieckie - Warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
Spójrz na moje zdjęcia i weź telefon, wykręć mój numer i się umówimy na spotkanie, które nie zapomnisz prędko. Znam angielski i francuski a także jestem bisex. Dam ci to, czego napewno w domu nie masz. Jestem zadbaną i seksowną kobietą. Zapraszam na spotkanie. Mam dyskretne lokum w centrum Warszawy. Gwarantuję dyskrecję i wysoki poziom kultury.

Zachodnio-Pomorskie - szczecin » KOBIETA DLA FACETA
mię: Caroline
Wiek: 29
Miejscowość: Szczecin
Województwo: Zacho.Pom.
Kontakt: tel. kom.Witaj, jestem 29 letnią dziewczyną o czarujących oczkach i jędrnym biuście-XXL. Mam ochotę spotkać się z Tobą i pokazać ci co to jest seks... Czekam na Twój kontakt.Charakter ogłoszenia: Towarzyski


Mazowieckie - WAWA » ZASPONSORUJ PANIĄ
Witam. Czy na tej stronie naprawdę już tylko sami stali bywalcy są...? Ciągle te same osoby odpowiadają, z 15 odp wszystkie wędrują do kosza, tylko adresy mailowe zmieniają. Są tu dziewczyny, które naprawdę potrzebują pomocy ale także fajnej i ciekawej znajomości z kimś wyjątkowym. Szukam mężczyzny, który jest zainteresowany samą miłością francuską, stała znajomość, stałe wsparcie finansowe, spotkania w ciągu dnia u mnie jak zaufam. Pilnie potrzebuję 1500zł(oczywiście za taką kwotę kilka spotkań ile to ustalimy razem) Spotkam się nawet jutro tylko proszę o odp od realnych i uczciwych mężczyzn, przystojnych, dbających o zdrowie i siebie, po 30tce. Jestem atrakcyjną i zgrabniutką, drobną brunetką. Interesuje mnie jeden konkretny, zdecydowany mężczyzna.
Pozdrawiam.
Pilne!!!


Wielkopolskie - poznań » SPONSOR DLA PANI
w dniach od 22-24.01.2010 będe przebywał na delegacji w poznaniu, poznam panią, mężatke najchetniej która zechce dotrzymac mi towarzystwa w tych dniach dyskretnie, moge zaoferowac 1500zł. Ponieważ czasu jest niewiele oczekuje odpowiedzi ze numerem telefonu i zdjęciem (niejednokrotnie bywam na wyjazdach i jak daje ogłoszenie odpowiedzi przychodzą bez zdjęcia i telefonu, prosze o uważne przeczytanie). Pełna dyskrecja zapewniona,

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Witam,wysoki,konkretny,przystojny,kulturalny facet z gestem,pozna fajną,zgrabną kobiete,na 2 sexspotkania w tygodniu,w czasie godzin pracy,interesuje mnie dłuzszy układ,proponuje pomoc materialną mies,3000zł,lub wiecej,prosze o przemyslane odpowiedzi ze zdjeciem,odpisze.

Mazowieckie - warszawa » SPONSOR DLA PANI
jestem 32 latkiem szukam pani której wylize cipke w samochodzie na koniec sie wytrzepie prosze podac jakie sa pani oczekiwania pozdrawiam

<<<Strona: 19 / 30>>>    strony: 123456789101112131415161718[19]2021222324252627282930